2 Nisan 2021 Cuma

Prof. Emin Gürses: MİT’teki İngiliz kanadını temizlemeden bu memlekete rahatlık yok


Sakarya Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Emin Gürses, Ulusal Kanal’da yayınlanan “İşin Aslı” programında soruları cevaplarken, bazı MİT mensuplarının kendisini takip ettiklerini ileri sürerek, MİT Başkanı Hakan Fidan’a “Adamlarına sahip çık!” diye seslendi.

“Şimdi sözde İstanbul Sözleşmesi yapıyorlar. Sözleşmeye bakmam ben. Ben neye bakarım? Bir madde koyarsın ceza yasasına, dersin ki vatandaşın özel hayatı dokunulmazdır. İster homoseksüel olsun, ne karışırsın, sana ne? İster lezbiyen olsun ister karısıyla, kocasıyla yaşasın. Vatandaşın bir özel hayatı vardır. Bu, dokunulmaz. Şimdi MİT’te birileri var, benim şeyi takip ediyorlar. MİT müsteşarına sesleniyorum, adamlarına sahip çık!” dedi.

Gürses, ‘Neyi takip ediyorlar?’ sorusu üzerine de “Yaav Emin Gürses nereye gitti, ne yaptı, ne etti?’ diye… Adamlarına sahip çık. Tayyip Erdoğan, bunlara iyi yapıyor. Bunları gönderiyor cepheye, ‘Savaşın kardeşim, dedikodu yapmayın’. MİT, dedikodu yeri değildir. MİT’in içinde bir İngiliz kanadı var, İngiliz kanadı, MİT müsteşarı bilir onu, kim olduklarını, onları temizlemeden bu memlekete rahatlık yok. Daha ne diyeyim ben? Allah bir, Peygamber Hazreti Muhammed. Bundan daha açığı yok.” diye konuştu.

Hiç yorum yok: