22 Şubat 2022 Salı

“Bir GİK üyesi olarak böyle bir açıklama yapması büyük bir ayıptır”


Saadet Lideri Karamollaoğlu, partisinin GİK Üyesi Abdullah Sevim’in “Millet İttifakı’nda yer almak” konusunda yaptığı açıklamanın partiyi değil kendisini bağladığını söyledi. Karamollaoğlu, “Bir GİK üyesinin çıkıp, partisinin de Genel İdare Kurulu’na rağmen, genel başkana rağmen böyle bir açıklama yapması, hakikaten kabul edilebilir bir yaklaşım değildir. Böyle bir açıklamayı kamuoyuna yapması bir defa kendisi yönünden çok büyük bir ayıptır.” dedi.

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Gazeteci Cüneyt Özdemir’in YouTube kanalında yayınlanan “Çözüm Önerisi” programında, Kenan Taş’ın sorularını cevapladı.

Karamollaoğlu, Saadet Partisi Genel İdare Kurulu (GİK) Üyesi Abdullah Sevim’in “Parti tabanının CHP ile birlikte görünmekten hoşnut olmadığı, Saadet Partisi yöneticilerinin bunu görmeleri gerektiği” şeklindeki ifadelerinin hatırlatılarak görüşünün sorulması üzerine şu değerlendirmede bulundu:

“Ben, kendisiyle de konuştum. Herhalde kendisi ve onunla beraber birkaç arkadaşın dışında bu fikri savunan kimse yok. 5 kişi, 10 kişi, 50 kişi çıksa… ‘Bu konu bir de bizim Genel İdare Kurulunda (GİK) hiç konuşulmadı’ gibi bir ifadesi de olmuş. Bu da doğru değil. Ha, ‘daha fazla konuşulmasına ihtiyaç var.’ Ben, zaten bizim GİK üyelerinin hepsiyle uzun bir zaman içinde tek tek en az bir saat konuştum. Her konuyu görüştüm, fikirlerini aldım. Biz, öyle hiçbir şeyi konuşmadan, görüşmeden takdim edecek değiliz.

Sayın Abdullah Sevim’in böyle bir kanaati olabilir. Kendisini bağlar. Partiyi bağlamaz. Şimdi bizim 2 hafta sonra GİK toplantımız olacak. Kendisini de dinleriz. Böyle bir açıklamayı kamuoyuna yapması bir defa kendisi yönünden çok büyük bir ayıptır. Bize söyleyeceği işi kamuoyuna duyuruyor.”

Karamollaoğlu, “Neden yapmış, sordunuz mu?” sorusuna karşılık da “Onu bilmem, merak etmem. Ben, şimdi bunun üzerinde durmuyorum. Yani o ayrı bir konu. Tutup onu benim tenkit etmeme, bilmem yerden yere vurmama gerekçe olmaz bu. Olmamalı da ama bu, bir yanlıştır. Bir GİK üyesinin çıkıp, partisinin de Genel İdare Kurulu’na rağmen, genel başkana rağmen böyle bir açıklama yapması, hakikaten kabul edilebilir bir yaklaşım değildir; ama kendini bağlar. Partimizi bağlamaz.”

Hiç yorum yok: