16 Ağustos 2018 Perşembe

Cumhurbaşkanı Erdoğan, öğrenci affından faydalanarak mezun olmuş


Marmara Üniversitesi’nin eski öğretim üyelerinden, Refah-Yol Hükümetinde Başbakan Necmettin Erbakan’ın ekonomi danışmanı Prof. Dr. Osman Altuğ, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın öğrenci affından faydalanarak mezun olduğunu söyledi. Prof. Altuğ, “Sayın Cumhurbaşkanı da işte aflardan… Çünkü Türkiye’de öğrenci affı boldur. Bu okulların hiçbirisinde de devam mecburiyeti yoktur. Dolayısıyla o okullardan, işte Aksaray mektebinde bizim öğrencimiz olmuştur. Ben, o zaman asistandım ve kendisini de öğrencimiz olarak tanırım.” dedi.

Prof. Dr. Osman Altuğ, gazeteci Ruhat Mengi’nin YouTube kanalı “Her Açıdan TV”de güncel ekonomik gelişmeleri değerlendirdi.

Gazeteci Ruhat Mengi, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın 24 Haziran seçimleri öncesinde “Eğer bana yetki verirseniz, faizle, ekonomiyle nasıl uğraşılır göreceksiniz” dediğini hatırlatıp, kendisine yetki verilmiş olmasına rağmen ekonomide bir düzelme olmaması konusunda Prof. Altuğ’un görüşünü sordu.

Bir “erken seçim” olarak gerçekleştirilen 24 Haziran seçimlerinin “Doğmamış çocuğa don biçmek” olduğunu ifade eden Prof. Altuğ, “Doğmamış çocuğa don biçilmez. 24 Haziran’da milletimiz, doğmamış çocuğa don biçti” dedi. Osman Altuğ, şöyle konuştu:

“Recep Tayyip Erdoğan, benim sevdiğim bir insan, kişi olaraktan. E benim öğrencim. On numara da bir insandır. Kişi olaraktan yani. Vefalıdır, dosttur, düzgün bir insandır yani. İnsan olarak. İyi insan olmak, işi iyi biliyor anlamına gelmez; ama Recep Tayyip Erdoğan, bir sihirbaz değildir. Recep Tayyip Erdoğan, bir “Tatlı Cadı” da değildir. Yani Recep Tayyip Erdoğan neyi yönetecek ya? Elindeki malzemeyi yönetecek. Elindeki malzeme ne? Borç. Sen bu borcu nasıl ödeyeceksin? “Borcu borçla öderim”. Kimden borç alacaksın? E vermiyor adam. Borcu nasıl ödersin? Malı mülkü starsın. E abi, adamlar malı mülkü de almıyor. O zaman borcu nasıl ödersin? Türkiye’nin iki tane temel sorunu var. Bir, geçmişten intikal eden borçları ödemek; iki, her yıl aktif nüfusa katılan, yani çalışma noktasına gelen insanlara iş bulmak. Demek ki bunu yapabilmek için sistemi yenilemek lâzım. Değiştirmek lâzım. Kökten değiştirmek lâzım.” 

Ruhat Mengi’nin “Efendim, Sayın Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın öğrenciniz olduğunu söylediniz. Nerede, Marmara Üniversitesi’nde mi öğrenciniz oldu?” sorusuna Altuğ, şu karşılığı verdi:

“İstanbul İktisadî Ticarî İlimler Akademisi’ne bağlı… İstanbul İktisadî Ticarî İlimler Akademisi, 1983’te kurulmuştur. Bağlı, Tuna İktisadî ve Ticarî İlimler Yüksekokulu, Aksaray’da… Orada öğrenimine başlamıştır. 1970’li yıllardır. 1975,72… O civardadır; tam hatırlamıyorum. O okul, 1972’de kamulaştırılaraktan İstanbul İktisadî Ticarî İlimler Akademisi’ne bağlanmıştır. Ondan sonra 1983’te Marmara Üniversitesi olmuştur. Sayın Cumhurbaşkanı da işte aflardan… Çünkü Türkiye’de öğrenci affı boldur. Bu okulların hiçbirisinde de devam mecburiyeti yoktur. Dolayısıyla o okullardan, işte Aksaray mektebinde bizim öğrencimiz olmuştur. Ben, o zaman asistandım ve kendisini de öğrencimiz olarak tanırım.”

--------------------------------------------------------------
(Haber: Sürur Öztürk / okuyalimevladim.blogspot.com)

Hiç yorum yok: