8 Temmuz 2018 Pazar

Müsavat Dervişoğlu Mart 2018: Ben Bahçeli’nin elini öperken o, ülkücülere Tayyip Erdoğan’ın eteğini öptürmüyordu


TBMM’de 27. Dönem Milletvekillerinin yemin töreni esnasında İYİ Parti İstanbul Milletvekili Hayati Arkaz’ın MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin elini öpmesi; İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Müsavat Dervişoğlu’nun da Bahçeli’nin önünde eğilerek iki eliyle elini sıkması, “el etek öpme” tartışmalarına sebep oldu.

Meclis’ten ekranlara ve fotoğraflara yansıyan kareler, İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Müsavat Dervişoğlu’nun Mart ayında partisinin 14 Mart 2018 tarihinde gerçekleştirilen Manisa Olağan 1. Kongresi’nde söylediklerini de gündeme getirdi. Dervişoğlu, o toplantıda şunları söylemişti:

“Benim 45 yıllık mücadele geçmişim, Milliyetçi Hareket Partisi’ne helâl ü hoş olsun. Onlar, benim kardeşlerim. Benimle ilgili ne söylüyorlarsa söylesinler. Oralarda buralarda hakkımda neyi dillendiriyorlarsa dillendirsinler. Sayın MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, benim hocamdı. Sosyal medyada, siz de görüyorsunuz, onun elini öptüğüm bazı fotoğraflar yayınlanıyor ve bununla ilgili de diyorlar ki, “Daha dün elini öpüyordun”. Evet, daha dün elini öpüyordum. O günkü gibi olsa, elini öpmeye de zaten devam ederim; ama ben onun elini öperken o, ülkücülere Tayyip Erdoğan’ın eteğini öptürmüyordu.”

Dervişoğlu, kongrede yaptığı konuşmada ayrıca, Devlet Bahçeli’nin de Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ı kandırmak gibi ince bir planı olduğunu ileri sürerek, “O, bu işlerin kurnazıdır” demişti.


Müsavat Dervişoğlu’nun, bu sözleri söyledikten 3,5 ay sonra TBMM’deki milletvekili yemin töreninde, elini öpmek istediğini yansıtan bir tavırla Bahçeli’nin önünde eğilerek, iki eliyle birden elini sıkması, partililerin tepkisine sebep oldu. Törende Dervişoğlu’nun Bahçeli’ye gösterdiği “saygının” yanı sıra, İYİ Parti İstanbul Milletvekili Hayati Arkaz da, Bahçeli’nin elini öpmüştü.

(Haber: okuyalimevladim.blogspot.com)

Hiç yorum yok: