3 Mart 2021 Çarşamba

Odatv Ankara Haber Müdürü Müyesser Yıldız, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’ya tazminat ve ceza davası açınca neler oldu?


Odatv Ankara Haber Müdürü Müyesser Yıldız, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu kendisini ‘PKK sevicisi’ olmakla suçladığı için Soylu hakkında 1 liralık ceza ve tazminat davası açtıktan 2 gün sonra sabah 6’da, evinin adeta ‘terör hücre evi basılır gibi’ basıldığını anlattı.

Odatv Ankara Haber Müdürü Müyesser Yıldız, soL gazetesinin YouTube kanalı soL TV’de yayınlanan “Burası Ankara” programında, Erkan Yıldız’ın sorularını cevapladı.

Yıldız, devam etmekte olan davalarına dair bir soruyu cevaplarken, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’ya açtığı tazminat davası hakkında bilgi verdi.

Müyesser Yıldız, şunları söyledi:

“Mayıs’ın ortalarıydı, geçen sene; Kars Çemçe bölgesinde bir grup PKK’lı öldürüldü. 15 gün önce olmuştu bu ve hatta şöyle bir açıklama yapılmıştı: ‘Çemçe grubunu yok ettik’ diye. Fakat 15 gün sonra bunlar, tekrar saldırdılar, Kars’ta. Bunun üzerine ben de gece sosyal medya hesabımda, ben şehitler konusunda çok hassas bir insanım, şehidimiz de vardı, işte ‘hani Çemçe grubu yok edilmişti 15 gün önce? Böyle açıklama yapıldı. Bunlar nereden geldi?’ diye böyle bir paylaşım, altına da şehitlerimize rahmet dileyen bir paylaşım yaptım.

“Oğlum, ‘Anne, inanılmaz küfürler ediliyor, bir şeyler yap’ dedi”

Paylaşımın üzerinden 1 saat geçmeden Süleyman Soylu, kendi Twitter hesabından beni ‘PKK sevicisi’… Şehitlere rahmet dilediğim bölümünü özellikle atarak beni ‘PKK sevicisi’ ilân etti. Arkasından da ‘PKK seviciliğin beni çok ilgilendirmiyor ama…’ -mesele o değilmiş- ‘devlet üniforması giymiş pespayelerle iş tutuyorsun’ gibi bir inanılmaz hakaret dolu bir paylaşım yaptı. Bu sabaha kadar binlerce insan, beni linç etti. Yani trol grupları linç etti ve benim oğlum, sabaha kadar 3 kere geldi, ‘Anne, inanılmaz küfürler ediliyor. Kalk bir şeyler yap’… Ne yaparlarsa yapsınlar dedim. Yani üzüldü oğlum.

“Evim, adeta terör hücre evi basılır gibi basıldı”


Sonrasında ben, Süleyman Soylu hakkında suç duyurusunda bulundum. Hem ceza davası açtım hem tazminat davası açtım. Ancak ceza davası şöyle; ‘milletvekili olduğu için görevi kapsamında değerlendirildiğinden…’ işte ‘Meclis baksın’ filan gibi yuvarlayıp kapattılar. Tazminat davası, 1 liralık açmıştım zaten. Bunun ilk duruşması da 2’sinde yapılacak. Bakalım ne olacak.

Ama onun arkasından şöyle bir şey yaşadık: İşte ben, cuma günü suç duyurusunu yaptım, pazartesi sabah 6’da benim evim basıldı ve inanılmaz, adeta terör hücre evi basılır gibi basıldı.”

Müyesser Yıldız, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Millî Savunma Bakanı Hulusi Akar hakkında açtığı davaları kaybettiğini de belirterek, “Her iki davayı da kaybettim, doğal olarak; çünkü artık güçlülerin hukuku çalışıyor” dedi.

Hiç yorum yok: