8 Ocak 2021 Cuma

Erdoğan: Kendimizi yalnız hissetmek istemiyoruz


Cumhurbaşkanı Erdoğan, Saadet Partisi YİK Başkanı Asiltürk’ü ziyaretini değerlendirirken, “Biz, bir yalnızlığı hissetmememiz lâzım. Bunun için de buna benzer görüşmeleri bundan sonra da yapmayı planlıyorum” dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, cuma namazının ardından muhabirlerin sorularını cevapladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Saadet Partisi Yüksek İstişare Kurulu (YİK) Başkanı Oğuzhan Asiltürk’ü ziyaretine dair bir soru üzerine, şunları söyledi:

“Sayın Asiltürk, geçmişte beraber olduğumuz benim bir büyüğümdür ve bugün de tabii yaşça, 86 yaşında, bir büyüğüm. Benim bu ziyaretim, hem bir nezaket ziyareti, hem de bu ittifak meselesinde, yani bir seçim ittifakı mı olur, veyahut da geleceğe yönelik biz bir terörle mücadele verirken, burada bu terörle mücadelede her türlü desteğin bizim yanımızda olması lâzım. Yani biz, bir yalnızlığı hissetmememiz lâzım. Bunun için de şu anda buna benzer görüşmeleri bundan sonra da yapmayı planlıyorum. Yapacağım. Nitekim geçenlerde biliyorsunuz yine Demokratik Sol Parti’nin genel başkanıyla da Külliye’de bir görüşmemiz oldu. Bundan sonraki süreçte de bu tür görüşmeler devam edecek.”

Hiç yorum yok: